06. oktober 2024 - 12. oktober 2024

Kunst – Litteratur – Historie

Hjem / Ugekursus / Kunst - Litteratur - Historie

På Askov Højskoles mangeårige kursus ‘Kunst – Litteratur – Historie’ kan du altid være sikker på at møde en perlerække af aktuelle og interessante foredragsholdere og kunstnere, hvad enten det er forfattere, musikere, billedkunstnere eller andre udøvende. Kurset giver dig indblik i brydninger og tendenser inden for kunst, litteratur og historie.

Ud over foredrag og koncerter på højskolen er der også en heldagsudflugt.

På højskolen får du naturligvis også alt det, der hører et ugekursus til af fællessang, fortællinger og godt fællesskab.

Kursusledere

Lillian Hjorth-Westh

Lillian er læreruddannet fra Tønder Seminarium. Siden 1977 har hun arbejdet i højskoleverdenen – først på Højskolen Rude Strand og fra 1983 til 2017 på Bornholms Højskole, hvor hun var en del af forstanderparret fra 2007 – 2017.

Kunst – Litteratur – Historie

Startdato06. oktober 2024